Welke vragen krijgen wij van organisaties?

  • Hoe krijgen we onze medewerkers mee in een cultuurverandering als we de structuurverandering amper hebben overleefd?
  • Hoe kunnen we nog meer het beste uit onszelf halen?
  • Hoe kijken we vooruit in roerige tijden?
  • Hoe gaan we meer in onszelf geloven en durven we onszelf en ons vak meer te profileren?
  • Hoe kunnen we onze technische medewerkers meer top-down meenemen in alle veranderingen en ze stimuleren tot meer openheid?
  • Hoe brengen we een boodschap naar onze medewerkers waarvan we weten dat ze die niet willen horen?
  • Hoe kunnen we zorgen dat de minder dominanten meer plaats gaan innemen in het team?
  • Hoe kunnen we samen onze effectiviteit verbeteren en onze houding naar de klant verbreden?
  • Hoe kunnen we beter samenwerken en hoe kunnen we samen met mínder méér doen?
  • Hoe zetten we frustraties om naar iets positiefs?
  • Hoe kunnen we op een creatieve manier samenwerkingsverbanden met elkaar aangaan om elkaar te
    versterken en het recreatielandschap verrijken?
  • Hoe kunnen we als leidinggevenden luchtiger met elkaar omgaan zodat we elkaar makkelijker aanspreken?
  • Hoe krijg je mensen mee in veranderingen als ze al langer dan 20, 30 of 40 jaar bij dezelfde organisatie werkzaam zijn?
  • Hoe zien we weer kansen in deze nieuwe situatie?

Dit blog is een onderdeel van een hele serie blogs samengebundeld in het gratis E-book: Wij verkopen lucht. Hoe humor organisaties lucht geeft bij grote en kleine problemen. Het hele boekje kan je hier downloaden.